Sunday, 18 December 2011

GA Terakhir 2011 Cik May

salam semua, di pagi yang indah ni saya nak promote kengkawan untuk join satu contest yang agak awesome dan menarik, Hadiahnya tak tahu lagi dan cara cara nak  sertainya pun mudah je. Yang penting korang kena nyatakan apa azam 2011 yang dah tercapai. Wish saya pulak...

" Terima kasih 2011 kerana aku masih lagi bekerja kat P1 ni he he"

Kalau kengkawan rasa join contest ni jom terjah banner kat bawah ni

TARIKH TUTUP 30 DISEMBER 2011


1 comment: